• KRATER
  • 09.11.2023.

Interview: Emina Šertović - vlasnica računovodsveno-ekonomskog biroa FIN - ES

Interview: Emina Šertović - vlasnica računovodsveno-ekonomskog biroa FIN - ES

Možete li nam reći o vašem putu kao preduzetniku i kako ste započeli svoj posao?

Emina:  2022 godine donosim odluku da prekinem postojeći radni odnos te da osnujem vlastiti računovodstveni biro, vođena iskustvom u istom poslu prethodnih 12 godina. Po internetu tragam za idejama oko prostora, uređenja, iskustva drugim poduzetnika te nailazim na objavu javnog poziva ispred grada Bosanska Krupa i Usaid fondacije za pokretanje vlasititog biznisa za marginalizirane žene. Odlučim da se prijavim na isti sa razrađenom idejom, komisija odlučuje da ideja ima smisla i budućnost te u martu 2023. započinjem svoj biznis.

Šta vas je inspirisalo da pokrenete ovaj posao i koja je njegova misija ili osnovne vrijednosti?

Emina: Inspiraciju sam pronašla u otvorenom tržištu za usluge koje ja pružam, trenutno ili u skorije vrijeme, zbog starosne dobi postojećih pružalaca usluge a ujednom bih osigurala sebi vlastitu egzistenciju sa eventualnom mogućnošću zaposlenja drugih osoba.

Koji su najznačajniji izazovi s kojima ste se suočili u svom poslu i kako ste ih prevazišli?

Emina: Ono što bih istakla kao izazov bio je i jeste i dalje period otvaranja odnosno pokretanja biznisa, jer u ovom sektoru usluga koje pružam, krucijalno je vrijeme događaja za donošenja odluka. Ali sam ga iskoristila kao reklamu i pripremu za novi period.

Možete li podijeliti konkretnu priču o uspjehu ili prekretnicu na koju ste posebno ponosni u historiji vašeg poslovanja?

Emina: Budući da poslujem svega 6 mjeseci jedino što bih istakla je opstanak sa malim brojem korisnika a izrazito velikim nametima državnih obaveza.

Koja je jedinstvena vrijednost vašeg poslovanja ili šta ga izdvaja od konkurenata u vašoj industriji?

Emina: Nova mlada osoba sa boljim znanjem i pripremama u elektronskom smislu. 

Kako ostati inovativan i prilagoditi se promjenjivim tržišnim trendovima i preferencijama kupaca?

Emina: Konstanstan edukacija i pratiti trend u stopu zarad bolje ponude usluge.

Koje ste strategije koristili za izgradnju i održavanje baze lojalnih kupaca?

Emina: Baza kao takva  je u procesu formiranja a što se tiče dosadašnji korisnika istakla bih efikasnost ažurnost  i brzinu.

Kako je tehnologija ili digitalni marketing utjecao na rast i doseg vašeg poslovanja?

Emina: Reklama putem FB računa je dosegnuo pregled od 5000 korisnika.

Možete li podijeliti neke savjete za buduće poduzetnike ili vlasnike preduzeća koji tek počinju?

Emina: Istražite tržište potražnje vaših usluga ili proizvoda  temeljito. Pored toga radite na edukacijama, inovativnosti i preporukama.

Koji su vaši budući ciljevi i planovi za vaše poslovanje?

Emina: Proširenje klijentele.

Kako se nosite sa zastojima ili neuspjesima u svom poslu i šta ste naučili iz njih?

Emina: Tržište se mijenja konstantno, želje potrošača također. 

Možete li podijeliti neke omiljene knjige, resurse ili mentore koji su utjecali na vaš poslovni put?

Emina: Revicon je financijska kuća koja je u ovom domenu prvak u edukacijama i savjetima. Svaki poduzetnik ove struke se eventualno nađe u nedoumicama za financijske odluke i postupke.

Podijeli: