Možete li nam reći o vašem putu kao preduzetniku i kako ste započeli svoj posao?
Emina: 2022 godine donosim odluku da prekinem postojeći radni odnos te da osnujem vlastiti računovodstveni biro, vođena iskustvom u istom poslu prethodnih 12 godina. Po internetu tragam za idejama oko prostora, uređenja, iskustva drugim poduzetnika te nailazim na objavu javnog poziva ispred grada Bosanska Krupa i Usaid fondacije za pokretanje vlasititog biznisa za marginalizirane žene. Odlučim da se prijavim na isti sa razrađenom idejom, komisija odlučuje da ideja ima smisla i budućnost te u martu 2023. započinjem svoj biznis.
Šta vas je inspirisalo da pokrenete ovaj posao i koja je njegova misija ili osnovne vrijednosti?
Emina: Inspiraciju sam pronašla u otvorenom tržištu za usluge koje ja pružam, trenutno ili u skorije vrijeme, zbog starosne dobi postojećih pružalaca usluge a ujednom bih osigurala sebi vlastitu egzistenciju sa eventualnom mogućnošću zaposlenja drugih osoba.
Koji su najznačajniji izazovi s kojima ste se suočili u svom poslu i kako ste ih prevazišli?
Emina: Ono što bih istakla kao izazov bio je i jeste i dalje period otvaranja odnosno pokretanja biznisa, jer u ovom sektoru usluga koje pružam, krucijalno je vrijeme događaja za donošenja odluka. Ali sam ga iskoristila kao reklamu i pripremu za novi period.
Možete li podijeliti konkretnu priču o uspjehu ili prekretnicu na koju ste posebno ponosni u historiji vašeg poslovanja?
Emina: Budući da poslujem svega 6 mjeseci jedino što bih istakla je opstanak sa malim brojem korisnika a izrazito velikim nametima državnih obaveza.
Koja je jedinstvena vrijednost vašeg poslovanja ili šta ga izdvaja od konkurenata u vašoj industriji?
Emina: Nova mlada osoba sa boljim znanjem i pripremama u elektronskom smislu.
Kako ostati inovativan i prilagoditi se promjenjivim tržišnim trendovima i preferencijama kupaca?
Emina: Konstanstan edukacija i pratiti trend u stopu zarad bolje ponude usluge.
Koje ste strategije koristili za izgradnju i održavanje baze lojalnih kupaca?
Emina: Baza kao takva je u procesu formiranja a što se tiče dosadašnji korisnika istakla bih efikasnost ažurnost i brzinu.
Kako je tehnologija ili digitalni marketing utjecao na rast i doseg vašeg poslovanja?
Emina: Reklama putem FB računa je dosegnuo pregled od 5000 korisnika.
Možete li podijeliti neke savjete za buduće poduzetnike ili vlasnike preduzeća koji tek počinju?
Emina: Istražite tržište potražnje vaših usluga ili proizvoda temeljito. Pored toga radite na edukacijama, inovativnosti i preporukama.
Koji su vaši budući ciljevi i planovi za vaše poslovanje?
Emina: Proširenje klijentele.
Kako se nosite sa zastojima ili neuspjesima u svom poslu i šta ste naučili iz njih?
Emina: Tržište se mijenja konstantno, želje potrošača također.
Možete li podijeliti neke omiljene knjige, resurse ili mentore koji su utjecali na vaš poslovni put?
Emina: Revicon je financijska kuća koja je u ovom domenu prvak u edukacijama i savjetima. Svaki poduzetnik ove struke se eventualno nađe u nedoumicama za financijske odluke i postupke.