Šta možemo uraditi za vas!


Korporativne komunikacije


Izvršna komunikacija: Upravljanje komunikacijskim strategijama za rukovodioce kompanija, uključujući govore, intervjue i interne poruke.


Odnosi s investitorima: Komunikacija sa investitorima i finansijskom zajednicom, uključujući pisanje godišnjih izvještaja, pisama dioničarima i organiziranje sastanaka investitora.


CSR (Corporate Social Responsibility): Pomaganje kompanijama da razviju i komuniciraju svoje inicijative korporativne društvene odgovornosti. To može uključivati ​​izradu izvještaja o održivosti, organiziranje dobrotvornih događaja ili upravljanje partnerstvima s neprofitnim organizacijama.

 

 

 

Odnosi s javnošću javnih ustanova, preduzeća, institucija


Lobiranje i zagovaranje: Angažiranje sa državnim službenicima ili kreatorima politike u ime klijenta kako bi se uticalo na zakonodavstvo, regulativu ili javno mnijenje o ključnim pitanjima.


Komunikacija o politikama i propisima: Pomaganje klijentima u navigaciji i komunikaciji unutar visoko reguliranih industrija, kao što su zdravstvo, finansije ili tehnologija.


Kriza i politička strategija: Nuđenje strateških savjeta o rješavanju politički osjetljivih pitanja ili kriza koje bi mogle utjecati na javni imidž kompanije.

 

 

 

Brand & Reputation Management


Pripovijedanje o brendu: Stvaranje i dijeljenje uvjerljivih narativa koji su u skladu s misijom i vrijednostima klijenta, pomažući u izgradnji pozitivne percepcije javnosti.


Revizija reputacije: Procjena trenutne percepcije klijentovog brenda i identificiranje područja za poboljšanje.


Poziciono liderstvo: Pozicioniranje rukovodilaca ili ključnih ličnosti kao lidera u industriji kroz članke autora, govorne angažmane i intervjue.


Odnosi sa zajednicom: Izgradnja i održavanje pozitivnog odnosa između brenda i njegove lokalne ili globalne zajednice, uključujući organizovanje i promociju dobrotvornih inicijativa ili kampanja društvene odgovornosti.

 

 

 

 Event menadžment


Planiranje i izvođenje događaja: Organizovanje događaja kao što su predstavljanje proizvoda, press konferencije, susreti investitora i sastanci ili korporativne zabave. Ovo uključuje sve, od razvoja koncepta do logističkog planiranja, pronalaženja prostora i promocije događaja.


Publicitet događaja: Osiguravamo da ključni mediji i uticajni ljudi prisustvuju događajima i da ti događaji dobiju širu  medijsku pokrivenost, uključujući pojačanje društvenih medija.


Sponzorstvo i partnerstva: Identificiranje i osiguravanje sponzorstava i partnerstava koja su u skladu s vrijednostima i ciljevima brenda, pomažući u povećanju vidljivosti i kredibiliteta.

 

 

 

Kreiranje sadržaja


Strategija sadržaja: Izrada plana sadržaja koji je u skladu s klijentovim ukupnim marketinškim i PR ciljevima. To uključuje postove na blogu, sadržaj na društvenim mrežama, biltene i sadržaj web stranice.


Ghostwriting: Pisanje govora, članaka, postova na blogu ili mišljenja u ime klijenata kako bi se pozicionirali kao stručnjaci u svojoj oblasti.


Case studies: Izrada detaljnih dokumenata koji ističu klijentova postignuća, inovacije ili istraživanja. Oni se često koriste za B2B marketing ili za predstavljanje stručnosti.

Podijeli: