Korporativne komunikacije
Izvršna komunikacija: Upravljanje komunikacijskim strategijama za rukovodioce kompanija, uključujući govore, intervjue i interne poruke.
Odnosi s investitorima: Komunikacija sa investitorima i finansijskom zajednicom, uključujući pisanje godišnjih izvještaja, pisama dioničarima i organiziranje sastanaka investitora.
CSR (Corporate Social Responsibility): Pomaganje kompanijama da razviju i komuniciraju svoje inicijative korporativne društvene odgovornosti. To može uključivati izradu izvještaja o održivosti, organiziranje dobrotvornih događaja ili upravljanje partnerstvima s neprofitnim organizacijama.
Odnosi s javnošću javnih ustanova, preduzeća, institucija
Lobiranje i zagovaranje: Angažiranje sa državnim službenicima ili kreatorima politike u ime klijenta kako bi se uticalo na zakonodavstvo, regulativu ili javno mnijenje o ključnim pitanjima.
Komunikacija o politikama i propisima: Pomaganje klijentima u navigaciji i komunikaciji unutar visoko reguliranih industrija, kao što su zdravstvo, finansije ili tehnologija.
Kriza i politička strategija: Nuđenje strateških savjeta o rješavanju politički osjetljivih pitanja ili kriza koje bi mogle utjecati na javni imidž kompanije.
Brand & Reputation Management
Pripovijedanje o brendu: Stvaranje i dijeljenje uvjerljivih narativa koji su u skladu s misijom i vrijednostima klijenta, pomažući u izgradnji pozitivne percepcije javnosti.
Revizija reputacije: Procjena trenutne percepcije klijentovog brenda i identificiranje područja za poboljšanje.
Poziciono liderstvo: Pozicioniranje rukovodilaca ili ključnih ličnosti kao lidera u industriji kroz članke autora, govorne angažmane i intervjue.
Odnosi sa zajednicom: Izgradnja i održavanje pozitivnog odnosa između brenda i njegove lokalne ili globalne zajednice, uključujući organizovanje i promociju dobrotvornih inicijativa ili kampanja društvene odgovornosti.
Planiranje i izvođenje događaja: Organizovanje događaja kao što su predstavljanje proizvoda, press konferencije, susreti investitora i sastanci ili korporativne zabave. Ovo uključuje sve, od razvoja koncepta do logističkog planiranja, pronalaženja prostora i promocije događaja.
Publicitet događaja: Osiguravamo da ključni mediji i uticajni ljudi prisustvuju događajima i da ti događaji dobiju širu medijsku pokrivenost, uključujući pojačanje društvenih medija.
Sponzorstvo i partnerstva: Identificiranje i osiguravanje sponzorstava i partnerstava koja su u skladu s vrijednostima i ciljevima brenda, pomažući u povećanju vidljivosti i kredibiliteta.
Kreiranje sadržaja
Strategija sadržaja: Izrada plana sadržaja koji je u skladu s klijentovim ukupnim marketinškim i PR ciljevima. To uključuje postove na blogu, sadržaj na društvenim mrežama, biltene i sadržaj web stranice.
Ghostwriting: Pisanje govora, članaka, postova na blogu ili mišljenja u ime klijenata kako bi se pozicionirali kao stručnjaci u svojoj oblasti.
Case studies: Izrada detaljnih dokumenata koji ističu klijentova postignuća, inovacije ili istraživanja. Oni se često koriste za B2B marketing ili za predstavljanje stručnosti.